Forum OgameNew Strona Gwna OgameNew
www.ogamenew.ugu.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Oczywiście jest mi słabo czasami, szczególnie rano, ale t

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OgameNew Strona Gwna -> TEAM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 739
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pon 4:44, 07 Kwi 2014    Temat postu: Oczywiście jest mi słabo czasami, szczególnie rano, ale t

Где, позавтра
[link widoczny dla zalogowanych]
Straszny ból głowy i do tego wszystkiego wieczorem bostałam takiego osłabienia, że nie umiałam po schodach na piętro wejść.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

na strazy mialo byc hehehehe [link widoczny dla zalogowanych] boże jak ja żałuje tej głupoty!
pozdrawiam Robiłam kurs w Select i okazał się bardzo dobrym wyborem. (tzn czy moge zjesc np 6 talerzy w jeden dzien?) jeśli juz ta nie fortunna sprawa została wyjaśniona, moze opiszesz swoja wpadkę, jeśli jakąs przeżyłaś.....???? Ogólnie to już chyba ponad 2 tygodnie [link widoczny dla zalogowanych]
A teraz marzą mi się pasemka, ale nie wiem czy to najlepszy pomysł dla kręconych włosów, boję się, że efekt wizualny może nie być taki jak w moich wyobrażeniach. Zupełny odlot to prysznic na zewnątrz a wibrator do środka..... pozdrawiam na ziemi ? Pracujemy na znanych i profesjonalnych markach : Po prostu mogłabym żyć bez napojów. czesc Wam laseczki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dlatego tak sie zalamalam jak zobaczylam znowu te wypryski i tylko sobie wyobrazilam znowu ta sytuacje z poprzedniej glodowki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wart jeszcze jesli masz tzw dzikie mięso polewać sobie ranke riwanolem bo wysusza.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja byłam u Pani ILONY, ale widziałam pracę innych fryzjerów - POLECAM!!! [link widoczny dla zalogowanych] Produkty uboczne rozłożonej tkanki są toksyczne.
juz sie nie moge doczekac tego ciepla powiedziala mezowi ze nie lubie tego ale to robie bo Ty chcesz to nigdy wiecej by juz nie skonczyl u mnie w buzi. Nie szczepia i już. Witaj Moniu.Jestem Ci bardzo wdzięczna za wskazówki,które mi podałaś.Oczywiście mam zamiar z nich skorzystać.Jesze raz bardzo dziękuję i gorąco pozdrawiam siena jutro jadę do szpitala na zdjęcie aparatu nareszcie yo [link widoczny dla zalogowanych]
na koniec dobierze ladna fryzure. Przez pierwszy tydzien praktycznie niczego nie rozumialam, ale uczylam sie codziennie i zdalam egzamin zaraz po ukonczeniu kursu robiac jedynie jeden blad. Cytuje Ci teraz fragment z ksiazki Malachowa: jestem ciekawy czy ci wszyscy którzy negują i oceniają księży i innych ludzi sami są w porządku bo czasami jak ktoś kogoś oskarża i osądza to tez osadza sam siebie bo u innych widzi swoje wady i to go drażni, a po zatem jeżeli komuś przeszkadza ze ktoś się w kimś zakochał lub zauroczył to ja mu współczuje ze nie zna tego wielkiego uczucia. Estonia - 29 pkt. później długa bo prawie 8letnia przerwa i znowu..startowałam od poziomu 42w marcu w czerwcu było 18 a od wczoraj 66 waha się waha...zaczynam starać się o dzidzię...mam nadzieję, że wkrótce się uda!!!fajnie , że jest takie forum, gdzie można podtrzymywać się na duchu!!następna wizyta w grudniu mam nadzieję, że spadnie! w srode zabieg trwal 2 godz.
[link widoczny dla zalogowanych]
Żeby nazwać kogoś głupim trzeba mieć ku temu powody , a ja w żadnej mojej wypowiedzi nie dałam ci podstaw byś mogła tak o mnie myśleć .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Lekarz zrobił mi cytologię - bez żadnych wzierników ani niczego, potem wsadził mi dwa palce do pochwy, co było dla mnie dość bolesne i nieprzyjemne, i uciskał brzuch, co mnie śmieszyło strasznie, bo mam okropne łaskotki.Wszystko trwało może dwie minuty, nie więcej.Badanie bolało - nie mogę zrozumieć, czemu badał mnie przez pochwę, a nie przez odbyt, skoro jestem dziewicą, mogł przecież przerwać błonę, bo wcale nie był delikatny.
[link widoczny dla zalogowanych]
Waga się zatrzymała
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ostatnio troszkę ćwiczyłam i widzę,że zmniejszył mi się biuścik odrobinę. [link widoczny dla zalogowanych] zapychaj się niekolarocznym żarciem.
jessica alba ma także prześliczne. Mam 2 letnie dziecko i właśnie ma problem z wrastającym paznokciem. oj dziewczyny, na wątku o fitnesie jest tak niewiele postów, że naprawdę można przejrzeć pierwsze choćby dwie strony i nie powielać kolejny raz tego samego tematu.. ja zaczynam studia od pazdziernika w Bolonii. Ale fakt żywi się colą, chipsami, frytkami, pizzą, wertersami i... [link widoczny dla zalogowanych]
koroiewska powinnna byc przynajmniej w finae! Esente jeśli bym mogła cie prosic to opisuj swoje uwagi o zabiegach, lekarzach wszystko to czego się dowiesz podczas poszukiwań Szczecina. czesc wszystkim!ja swoj kolczyk mam od 1,5 roku.Przebijalam go sobie sama i moge powiedziec ze niejest to nic strasznego.Bol nie byl duzy a przede wszystkim dalo sie go znies.Nierozumiem,a wlasciwie zastanawiam sie czy niektore z dziewczyn na tym i innym forum poprostu nie klamia!!!Twierdzac ze bardzo bolalo itd,,,niektore nawet byly pod znieczuleniem dlatego dla mnie to jakas paranoja!Jak pod znieczuleniem moze bolec?Skoro\\\boli\\\ to po jasna cholere znieczulenie nazywa sie zznieczuleniem,i poco jest skoro nie daje efektu?To glupota!No chyba ze ktos jes slabej d**y i sam sobie wmawia okropny bol,a potem straszy inne dziewczyny.Rozumiem ze kazdy jest inny ale nie przesadzajmy... Pomocy! Cześć Olala. Chyba liczy tylko na zadowolenie ze swojej strony.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie sadze zeby mnie bylo stac na wynajecie mieszkania samej, najlepiej byloby dla mnie wynajasc pokoj.Z dojazdem nie byloby problemu bo pracuja tu ludzie z Turynu i dojezdzaja razem.Wiem, ze moze moje maile sa nieco infantylne, ale gdy tu przyjezdzalam bylam ze po 4 miesiacach wroce do Polski, teraz wszytjo sie zmienil.Rok to dlugo i musze choc odrobine poczuc sie jak u siebie, a mieszkanie w hotelu temu nie sprzyja.
[link widoczny dla zalogowanych]
- 150 g sera feta
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja się w ogóle przestawiłam teraz z żelowych na manicure hybrydowy, mniej niszczy paznokcie a częściej mogę zmieniać sobie kolorki itd. [link widoczny dla zalogowanych] bo na głowe już za późno
Zreszta mi to ludzie ciagle wypominaja - ty matka dzieciom a wygladasz jak nastolatka Mysle, ze trzeba wierzyc, ze bedzie dobrze, a los usmiechnie sie do nas Ja bylam na Alasce na Work&Travel, ale pracowalam w hotelu i w McDonaldzie. U Was też coś będzie z tej okazji? No i w sobotę opuchlizna rano była mniejsza, a w ciagu dnia znikła na tyle, że wieczorem wybrałam się na koncert Po tygodniu czyli 12.06 miałam zdęcie szwów, bez znieczulenia, ale Pani, która mi je zdejmowała zrobiła to tak delikatnie, że w ogóle tego nie czułam. [link widoczny dla zalogowanych]
tzn mnie nie peklo jak wkladalam, tylko mnie od 2 tyg piecze w srodku A jak już skończycie studia? Ze to jest gra, gra ktora wy w pewnych facetach nigdy nie odkryjecie, tak jak ten Turek tu. Hej dziewczyny Chcę rozpocząć 6 weidera ale nie wiem dokładnie o co chodzi w 5 ćwiczeniu... zawsze radzilam sobie z tymi paskudami albo gorącą woda podlewałam, albo RAIDEM . Mam obawy co do ich planów, czy może mi ktos podpowiedzieć jak jest z pracą we Włoszech? Firma funkcjonuje w duzym miescie w Polsce
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] albo inną tego typu (ja akurat
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OgameNew Strona Gwna -> TEAM Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin