Forum OgameNew Strona Gwna OgameNew
www.ogamenew.ugu.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Potem miałam przerwę w tej walce.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OgameNew Strona Gwna -> TEAM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 739
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 10:07, 09 Kwi 2014    Temat postu: Potem miałam przerwę w tej walce.

Pozdrawiam i czekam na pomoc....
[link widoczny dla zalogowanych]
clholera jasna co za pech....;( heheh tu was mam
Ale to nie koniec, w między czasie sam usiadłem i ze starego irokeza którego nosiłem zrobili mi coś całkiem innego nie znam się na tym i nie wiem jak to nazwać ale jak założę gangol to czuję się jak James Bond Polecam ich ale najpierw
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

27.0- 31.0 [link widoczny dla zalogowanych] kurcze,kiedys sie zniechecilam do wody,ale wreszcie zaczelam chodzic na jezioro kazdego dnia ( mieszkalam na Mazurach ,wiec mialam naprawde fajnie ) i tak po miesiacu wakacji zobaczylam, ze mi tluszczyku ubylo w okolicach talii.
dzis mam lekkie zakwasy po poniedziałkowej siłowni. Jestem dzisiaj w dobrym humorze bo szefostwo oznajmilo mi, ze po skonczeniu stazu podpisza ze mna umowe. Babka załamała sie widzac moje piekne zielono - brazowe włosy i położyła mi bardzo ciemny brąz, bez gwarancji ze zielen zejdzie. Człowiek jeszcze nie obeznany w internecie to takie błędy popełnia przy oczyszczaniach tak jest. [link widoczny dla zalogowanych]
jestem kolejną , śledzę ten topik i podoba mi się, bo dowiedziałam się sporo i to z pierwszej ręki tzn. ;/ Nie wiem dlaczego. Turcy sa zakompleksieni i chamscy - tylko z takimi niestety mialam do czynienia. Zdjecia są bardzo mobilizujące mam 34 lata chcesz wrócić do szkoły po wyjęciu szwów;nie wiem,jakie Ci założą.Ja miałam szew śródskórny nićmi rozpuszczalnymi,częściowo wyjęli,reszta wchłania się...powoli.Mogą być klamerki lub szew nićmi do usunięcia.Różnorodność.Zobaczysz,Olala,już ok. Zabieg mialem juz robiony 3 razy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Aeroby tez ponoc nie przynosza swietnych rezultatow.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

teraz po kilku dniach masa...
[link widoczny dla zalogowanych]
i mam ubaw z takich kretynek zalosnych jak Bejbi... Mozna smialo zakladac czerwien, pod warunkiem , ze nie bedziesz stwarzac konkurencji pannie mlodej
Teraz próbuję je rozjaśnić szamponami przeciwłupieżowymi, rumiankiem i cytryną Można powiedzieć, że to coś daje bo przechodzą w bardzo ciemny brąz
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Cześć dziewczyny,

Niedawno bylo na delegacji w Bresci i zaoferowano mi prace. [link widoczny dla zalogowanych] Hello!
Niezły jest też Mirosław Wieszczek w przychodni na Nowodworskiej, ale długo się czeka na wizytę (trzeba się rejestrować co najmniej miesiąc przed terminem, po południu ciężko się dodzwonić do rejestracji). Etap III ( 17- 24 tygodnia w trzy spotkania w dwutygodniowych odstępach) Zgadzam się z przedmówczynią. 17:00) a trzecią to róznie bywa Wczoraj wypiłam o 1:00 w nocy ale to był przypadek bo usnęłam zap[ominając o jej wypiciu wiec musiałam wstać i wypić ... to była ziaja sopot [link widoczny dla zalogowanych]
-zlociutka, a po co ci to ?, toż my tu same baby jesteśmy !... Tymczasem roznica jest mikroskopijna... W krajach UE o duzym odsetku imigrantów islamskich mnoza sie napasci i uprowadzenia bialych chrzescijanek. Ja specjalnie ulokowałam sobie na żyrandolu ogromnego krzyżaka i wyłapuje mi komary w nocy... JEAN PAUL SARTRE Old Boy jak Ty ślicznie rymujesz Załamka..
[link widoczny dla zalogowanych]
dziewczyny nie róbcie tego bo to jest ochydne ochydnie wyglada i w dodatku na pewno boli.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jesli chodzi o kwiatki to moze pochwale sie tymm, co wywalczylam, czy przywleklam w miedzyczasie (zaznaczam, ze trudno bylo, moj TZ oskarza mnia o probe zrobienia ogrodu botanicznego z jego mieszkanka) No wiec
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale nie jest to tez znowu tak daleko Moze ktoregos dnia zaplanujemy sobie wspolne popoludne
pozdrawiam
Za to lekarz w gabinecie powiedział że oczywiście, jeśli przyjedzie nawet ich pacjentka, a miejsc nie będzie, to fizycznie nie dadzą rady i po prostu odeślą.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
U Was też coś będzie z tej okazji?
[link widoczny dla zalogowanych]

Trzeba też zdecydowanie wykluczyć palenie papierosów. [link widoczny dla zalogowanych] w to też wierzycie?
Moja internistka skierowala mnie do ginekologa-endokrynologa - i super. Witam wszystkich! witam, Mam ten sam problem od kilku lat - wrastajacy pznokiec...mhy bylam u kosmetyczki i powiedziala, ze nie widzi powodu dla ktorego moze wrastac bo paznokiec jest poprawnie obcinany (w zasadzie paznokcie bo u obu stop z tym, ze u prawej zdecydowanie bardziej). On nam nie jest kompletnie potrzebny - a jest jedynie trutką ! do ANANKE - prosze o zdefiniowanie [link widoczny dla zalogowanych]
Ja też chciałem się pochwalić - waga -15kg (aktualnie 76kg) do końca zostało mi jeszcze 5kg. Głowa nie boli czyli jest ok. plan wykonany: ehe,moj syn zamierza na informatyke ale czy sie uda? Etap II (9-16 tydzień) Pozdrowionka ale nie bolesne po cilest i po microgynon, ale po 3 latach regularnego brania przestały się powiększać i są ciągle małe
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wiec nie wiem nad czym ta dziewczyna rozpacza..;/
m712 - dziś się poruszasz
nie wiem czym sie wszyscy tak zachwycaja mam na mysli vacu line!od miesiaca jestem wlascicielem takiego urzadzenia w solarium,klapa totalna!mimo wielu reklam mialem dwie klientki po dziesiec wejsc!wyszly rozczarowane i zawiedzione!zreszta ja jako wlasciciel tez jestem rozgoryczony!kosztowalo to troche kasy!!i urzadzenie stoi!!!az zal!

Dla mnie wrecz trudne do wytrzymania, ale naprawde warto pocierpiec.
[link widoczny dla zalogowanych]
maja poważny tradzik?
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mogę śmiało polecić Panią Monikę ze Studia Fryzur Cleopatra.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Hej. [link widoczny dla zalogowanych] Czy istnieje jakaś maść na drętwiejące, bolące dłonie?
Ja 8 kg zrzuciłam przez miesiąc. lekarz jeszcze przed założeniem szwów przepisał mi maść braunovidon tzn.mama chciała zeby spróbować czymś smarować a w ostateczności dopiero zdecydować sie na wyciecie. ????? To jest bardzo ważne i bardzo pomocne . [link widoczny dla zalogowanych]
Ja jej na to, ze zboczony to byłbym wtedy, gdy z pożądania dobierałbym się do naszej córki.Dzieci były swiatkami, jak chyłkiem opuszczałem małżeńska sypialnię śgigany rozeźlonym głosem żony: pachnie mi bardzo smacznie [link widoczny dla zalogowanych] a ja mialam czarne wlosy, zrobilam kawowe pasemka na całych wlosach i teraz prawie juz nie widac tego czarnego bo zlało sie w brąz. Tak jak przy uzależnieniu samo odrzucenie stymulacji prysznicem nie załatwia sprawy. ale dziewczyny 56 cm w pasie to kurcze prawie jak udo ja ,pamiętam siebie sprzed lat,wydawało mi się ze jestem ładna przy wzroście 1,70 i wadze 50 kg ludzie mi mówili,że wyglądam jak anorektyczka,a tyle w pasie nie miałam! Zrobili mi wymaz, okazalo sie że jest tam gronkowiec zocisty.
Czy osoba ktora zdradziła moze sie starac o uniewaznienie?
na poczatkau wspomne ze mieszkam w uk.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli chodzi o obwód to jak, jest różnica ?
Do akcji wkraczały różne przyrządy, w pewnym momencie zrobiłam się blada jak ściana, i musiały mnie panie trochę cucić.


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OgameNew Strona Gwna -> TEAM Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin