Forum OgameNew Strona G│ˇwna OgameNew
www.ogamenew.ugu.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Siema Tytuł to Eye of the tiger a wykonawce mam zapisaneg

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OgameNew Strona G│ˇwna -> TEAM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 739
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 4:26, 11 Kwi 2014    Temat postu: Siema Tytu┼é to Eye of the tiger a wykonawce mam zapisaneg

Ja sie pozytywnie nastawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]
Każdy mi odradzał . po 2 to nic nie zniknie na stałe...nie ma bata...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
by┼éam w tym salonie tez mam nienajlepsze do┼Ťwiadczenia, ale Jean Luois David w Blue City np.
[link widoczny dla zalogowanych]
W następnych tygodniach dodawałam 100 stepów.
DZIEŃ TRZECI:
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadziej─Ö, ┼╝e chocia┼╝ 5kg mniej b─Ödzie...Oby...
[link widoczny dla zalogowanych]

I zastanawiam si─Ö nad l├│┼╝eczkiem - czy jedno narazie, czy odrazu dwa . [link widoczny dla zalogowanych] ja mam matowe wlosy wi─Öc nie moge miec ich sliskich i gladziutkich jak wiele dziewczyn...
Czekam na wasze propozycje odwraca─ç po jednym plastrze ziemniak├│w gdy ju┼╝ b─Öda na prawd─Ö mocno zrumienione, gdy ju┼╝ mamy upieczona strone na wierzchu podla─ç odrobin─ů oliwy, i posmarowa─ç 2 zmia┼╝d┼╝onymi z─ůbkami czosnku, nie dopu┼Ťci─ç aby czosnek si─Ö przypali┼é - strona z zio┼éami szybciej si─Ö upiecze wi─Öc trzeba uwa┼╝a─ç aby nie spali─ç, jeszcze par─Ö razy potrz─ůsn─ů─ç patelni─ů w trakcie sma┼╝enia.acha i posypa─ç natka posiekana pietruszki.podawa─ç z wspomnian─ů ju┼╝ wcze┼Ťniej ma┼Ťlank─ů mr─ůgowsk─ů lub ka┼╝d─ů inn─ů ma┼Ťlank─ů. Thomas_26 proponowa┼éabym Tobie jednak zakup wi─Ökszego orbitreka, z ci─Ö┼╝szym ko┼éem zamachowym i troch─Ö innym mocowaniem, to co kilka post├│w wcze┼Ťniej pisa┼éa jedna z Forumowiczek\ lepsze, dro┼╝sze orbitreki posiadaj─ů mocowanie na obrze┼╝u kola zamachowego , te ta┼äsze niestety w ┼Ťrodku co sprawia ┼╝e ta┼äsze wygl─ůdaj─ů jak rowerki stacjonarne tylko ze nie maj─ů siedzenia\. Pozdrawiam typu wzrost, wiek waga poczatkowa, waga obecna to sporo [link widoczny dla zalogowanych]
ja bym sie zdecydowa┼éa na odcienie br─ůzu (co do dotatk├│w) Pozdrawiam Rodzice wybrali to imie bo mo┼╝na m├│wi─ç nikolcia niko┼Ť Smak, ┼╝e cnoty drog─ů kroczysz, poznasz kiedy czasem zboczysz. A przed podjeciem tej decyzji odwiedzilam ten kraj 1 raz. Akurat ja oceniam wiek kobiet tylko po twarzy i mozna wygladac na twarzy o wiele lat mlodziej, ale przyznaje jest to rzadki widok. Mam nadziej─Ö, ┼╝e to pomo┼╝e w wyborze kosmetyczki, bo sama wiem, ┼╝e o dobr─ů obs┼éug─Ö i jako┼Ť─ç zabieg├│w jest dzisiaj trudno, co mnie w sumie dziwi bo taka konkurencja na rynku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pa
a ja tak bardzo chcia┼éabym zrzuci─ç t─ů wstr─Ötn─ů nadwage.
[link widoczny dla zalogowanych]

no nie wiem..
[link widoczny dla zalogowanych]
Poza tym wszystko da si─Ö jako┼Ť prze┼╝y─ç. [link widoczny dla zalogowanych] ,70585,3246255.html?i=12
chce i┼Ť─ç zrobi─ç sobie kolor lecz obawiam sie ┼╝e albo si─Ö spal─ů na dobre albo ko┼äc├│wki b─Öd─ů bardzo ale to bardzo suche.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Opowiadaj co tam u Ciebie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witaj kobako! [link widoczny dla zalogowanych] Szczup┼éa blondynka o nieprzeci─Ötnych zdolno┼Ťciach fryzjerskich ?
Buziaki! Benusik jakie┼Ť dolegliwo┼Ťci na naszym etapie? Teraz na nowo zaczelam nauke chociaz z dziecmi i praca to ciezko znalesc czas.. No... spokojny bieg na ┼Ťredni dystansie, jogging, jazda na rowerze itp. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja stosuj─Ö zio┼éa juz 2 mc.Naprawde dzia┼éa ! Piersi tez mnie bola jak dotykam. Myslimy powaznie nad wspolnym zyciem, on juz zdecydowal sie odejsc. Specyfik nie pozwala na tworzenie dodatkowych kom├│rek t┼éuszczowych a t┼éuszcz z jedzenia by┼é zamieniany w energie. Troch─Ö si─Ö tu rozpisz─Ö, wi─Öc z g├│ry przepraszam cho─ç mam nadziej─Ö, ┼╝e kto┼Ť moj─ů wypowied┼║ przeczyta. http://www.youtube.com/watch?v=VRsJlAJvOSM a ja szukam Pani Ani kt├│ra pracowa┼éa na o┼Ťwiecenie w BioStylu szukam juz chyba z dwa lata i nie moge znale┼║─ç taka szczup┼éa ruda m┼éoda dziewczyna wiem ┼╝e nie by┼éa z krakowa moze nie wyjecha┼éa i jest jeszcze w krakowie
[link widoczny dla zalogowanych]
kolacja cos lekkiego ..
nie wiem co to jest nadrerka 1 słysze nic mnie nie swedzi...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ile minut?
[link widoczny dla zalogowanych]
Kiedy┼Ť by┼éa moda na Ma┼égorzaty, Katarzyny, Anny i Agnieszki, ta plaga istnieje nadal i ciesz─Ö si─Ö, ┼╝e wreszcie kto┼Ť postanowi┼é si─Ö postawi─ç i nadawa─ç imiona inne ni┼╝ wszystkie. I n po kilkku latach moge sobie wstrzyknac w doln─ů kolejne 2?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

- mysle tu baba przesadzila, no bo jak tak mozna, (tak z kanta jechac!) a w tym byl problem ze ja nie szukalam zadnej milosci, wiec mysle no ladnie !... [link widoczny dla zalogowanych] on nie spuscil sie we mnie.
W tym wszystkim s┼éu┼╝y mi herbatka mi─Ötowa,dzia┼éa ┼éagodz─ůco i wype┼éniaj─ůco. Je┼Ťli zgubisz wi─Öcej ni┼╝ 6 kg , zrezygnuj z diety na 2 dni zanim zaczniesz j─ů od dnia pierwszego. I ona w pewnej chwili mi powiedzia┼éa wie pani co, niech sobie pani z nim na to dno spada, pomagam pani tylko dlatego, ┼╝e ma pani dzieci i ich mi w tej sytuacji najbardziej ┼╝al. fanka a kawke i fajki wczoraj odstawi┼éam tak jak mi radzi┼éas a Tobie jak idzie? A wynik test betaHCG to 2.39 co to oznacza ? [link widoczny dla zalogowanych]
Sniadanie wynosilo 130 gr wagowo a obiad 200!!! U mnie gdyby nie b├│le brzucha i alergia i problemy w zwi─ůzku tym to bym powiedzia┼éa ┼╝e dop├│ki dzieci nie zacz─Ö┼éy chodzi─ç to by┼éo ok., czyli gdzie┼Ť do 14 miesi─Öcy, mimo ┼╝e musia┼éam je nosi─ç cz─Östo we dwie na raz + jeszcze jakie┼Ť plecak, ale jak ju┼╝ si─Ö rozesz┼éy to do prawie 3 urodzin to najgorszy czas, r├│┼╝ne problemy, najpierw dbanie o ich bezpiecze┼ästwo, potem ich bunty dwulatk├│w itp. w styczniu 2002 roku wspomnia┼éam lekarzowi ┼╝e ca┼éy czas mam mleko w piersiach i bingo! Ajent tej sieci to pracownik na w┼éasnej dzia┼éalno┼Ťci zatrudniaj─ůcy sobie podobnych. Jestem sama w domu i niestety nigdy nie by┼éam w takiej sytuacji. Typu cytryna, czy p┼éukanki z wody po ziemniakach. Asienka
[link widoczny dla zalogowanych]
je┼Ťli macie jakie┼Ť pytania o paj─ůkach to pytajcie sie mnie ja hoduje i bardzo dobrze sie znam na tym
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadzieję, że nie będziesz miała mi za złe tego, że to napisałam!!
Jak sobie zacz─Ö┼éam si─Öga─ç pami─Öci─ů to ten nasz sex wygl─ůda┼éam jak wygl─ůda┼é, by┼éy miesi─ůce ┼╝e go wog├│le nie by┼éo i to przeze mnie bo go naciskam.

Oszcz─Ödzaj si─Ö teraz.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ze swojego nie ma┼éego do┼Ťwiadczenia wiem ┼╝e aquarobic to jest tylko wyrzucanie pieni─Ödzy, owszem dla os├│b po 60 jest to wskazane ale osoby m┼éodsze to tylko p┼éywanie. Czy ublizanie to lezy w charakterze ludzi g├│r.
mi pomogla ma┼Ť─ç z allegro od 1el_fuego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie mo┼╝na si─Ö poddawa─ç ja ─çwicze 1,5 miesi─ůca i te┼╝ nie straci┼éam na wadze i si─Ö nie martwie bo wiem ┼╝e i tak zacznie spada─ç.Poprawi┼é si─Ö m├│j wygl─ůd, jem mniejsze posi┼éki ok 5 posi┼ék├│w dziennie a ─çwicze co 2 dzie┼ä ┼╝eby mi─Ö┼Ťnie mia┼éy czas na regeneracje. [link widoczny dla zalogowanych] Te┼╝ mam kr─Öcone,grube w┼éosy i strasznie mi si─Ö pusz─ů.
Smutek- Nie umiem sobie poradzi─ç - s─ů jakie┼Ť legalne strony, sk─ůd mog┼éabym je sobie darmowo ┼Ťci─ůgn─ů─ç? u mnie 12 tydzien zacz─ů┼é sie w sobote. przeciw depresyjny, ktorego glownym skladem jest fluoksetyna, pozniej zamienili mi ten lek na wlasnie fluoksetyne(dokladnie tak lek sie nazywa), dodatkowo kiedy maialm strasznie zle samopoczucie poradzili mi brac lek psychotropowy: [link widoczny dla zalogowanych] IFw-VoSqGhuXuRkYfgtK3hoZDR_BAy4/viewform?pli=1 [link widoczny dla zalogowanych]
Natura jest pi─Ökna! ..wybuierz suie na si┼éownie.. Mysle, ze lepiej byloby miec wspolne konto, ale z drugiej strony.......sama nie wiem, prosze o Wasze opinie Oferta aktualna dzi┼Ť i jutro w Warszawie 135 z┼é zamiast 450 z┼é za fotoodm┼éadzanie twarzy i szyi w Centro di Bellezza [link widoczny dla zalogowanych] ibellezza-warszawa/343604 W sprawie wody zgadzam sie ze zdzislawem, bo mam podobnie. pozdrawiam! Ale ja nie mam ┼╝adnych zaburze┼ä, niedowaga dla mojego wzrostu zaczyna si─Ö od 54 kg w d├│┼é.
W założeniach diety 90% dostarczanej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://s11.bitefight.onet.pl/c.php?uid=81042
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OgameNew Strona G│ˇwna -> TEAM Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin